Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Βιβλίο Ευχών girly πριγκιπικό -71-

Μια από τις καλύτερες αναμνήσεις μου από την παιδική μου ηλικία είναι οι μέρες με τα ξαδέλφια μου! Στο χωριό, στο σπίτι τους, στο δικό μας, στη θάλασσα! Αγαπώ πολύ τα ξαδέλφια μου, τον καθένα χωριστά!! Θα ήθελα πολύ και τα δικά μου παιδιά να είναι τόσο αγαπημένα με τα ξαδέρφια τους! Η ξαδερφούλα μας η Δήμητρα βαφτίστηκε τον περασμένο Νοέμβρη. Δυστυχώς εγώ δεν πήγα στη βάφτιση γιατί είχα μόλις λίγες μέρες που είχα γεννήσει. Όμως της έφτιαξα το βιβλίο ευχών της για να γεμίσει με τις ευχές των φίλων!! Όλο το βιβλίο έγινε σε ροζ, κοριτσίστικο στυλ. Με πριγκιποπούλες, καρδούλες κα χαριτωμένα ζωάκια!! Το μοτίβο για να γραφτεί η ημερομηνία έξω από το εξώφυλλο είναι παρμένο από το προσκλητήριο της. Και στην πρώτη εσωτερική σελίδα μια μικρή σύνθεση με τη φωτογραφία της. Ελπίζω να είναι πάντα γερή και τυχερή η μικρή μας Δήμητρα! Και στα επόμενα ξαδερφάκια μας….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου