Κυριακή 6 Μαΐου 2012
Βιβλίο Ευχών Κουνιστό αλογάκι
Η φετινη σεζόν θα ειναι μια δυσκολη για εμενα... Ενα βιβλίο που φτιαχτηκε οσο ημουν στο παιδικό-εφηβικο μου κρεβατι στη μαμα μου για λιγες μερες.
Ενα κουνιστό αλογάκι για την Πατρα.. Μια βαφτιση που εγινε την Κυριακη του Θωμα, σε χρωματα του γαλαζιου καρω... Οι οδηγιες που ειχα ηταν πολυ σαφεις για την κατασκευη και διακοσμηση..
Να ζησει χαρουμενος και ευτυχισμενος!!
Διαβάστε περισσότερα...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)