vickycreating ..using hands and mind!
Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010
Βιβλίο Ευχών Γάμου (29)
βιβλίο ευχών για γάμο.Το προσκλητηριο ειχε ενα ροζ τριανταφύλλο και αμεσως θυμηθηκα αυτο το χαρτι... κορδελα σατεν ιβουαρ και μεταλικα μονογραμματα που κρεμονται απο μεταλικη καρδια..
1 σχόλιο:
sonia
21 Οκτωβρίου 2010 στις 1:12 μ.μ.
Πολύ όμορφο Βίκυ και μ' αρέσει περισσότερο ο τρόπος που σκέφτηκες να το δέσεις!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πολύ όμορφο Βίκυ και μ' αρέσει περισσότερο ο τρόπος που σκέφτηκες να το δέσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφή