συγχαρητήρια. ειναι ολα σου παρα πολυ ωραια. θα σε χρειαστω κι εγω σε λιγους μηνες που βαφτιζω τη κορη μου!
συγχαρητήρια. ειναι ολα σου παρα πολυ ωραια. θα σε χρειαστω κι εγω σε λιγους μηνες που βαφτιζω τη κορη μου!
ΑπάντησηΔιαγραφή