Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

Βιβλίο ευχών Γάμου (37) σε λαδί- λαχανί με quilling!





σε μια απο τις βραδυνές μου εξορμήσεις στον κυβερνοχώρο, βρήκα ενα καδράκι με τη μεθοδο του quilling. Το quilling ειναι σχέδια απο μικρές ΄χαρτινες λωριδες, στριφογυρισμένες. Αυτό: Απο τότε ειχα "λυσσάξει"!! Ηθελα οπωσδήποτε να το βάλω σε καποιο απο τα βιβλία ευχών μου.
Όταν η Γιολάντα μου ζητησε ενα βιβλίο και το χρώμα που μου ειπε οτι ειχε διαλεξει ήταν του ακτινιίδιου, ήξερα οτι ηταν ο καταλληλος γάμος για το quilling. Με χαρά η Γιολάντα δεχτηκε την ιδεα μου, (οκ... ειδε και ενα δειγμα πρωτα...) και ετσι εγινε αυτο το βιβλίο!!! Το βιβλίο ειναι ντυμενο με χειροποιητο χαρτι mulberry με λευκές και κόκκινες ίνες. Αριστερα εχει πάλι χειροποιητο χαρτί με εντονες ινες, που μοιαζει με γρασιδι και φυσικα τα μονογραμματα σε quilling! Εμένα πάντως μου αρεσει πολύ!! Και απο τωρα σκεφτομαι το επομενο... (εχω μια παραγγελια για βιβλίο ευχών λουλουδι για τον Σεπτέμβρη... και το μυαλό μου τρεχει απο τωρα.... )

9 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά ξεχωριστό, μπράβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο! To quilling μπορεί να σε βγάλει ασπροπρόσωπη σε κάθε κατάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βίκυ είναι πανέμορφο πραγματικά!!! Δίνει άλλη διάσταση!!! Για πες μου κάτι: Τι εννοείς με το "χειροποιητο χαρτί"? Το φτιάχνεις μόνη σου?

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οχι μαρια μου...
    το αγοραζω (και το πληρωνω.. :) φυσικα) σαν χειροποιητο..
    είναι η υφη του άγρια...
    αλλα ειχα φτιαξει κι εγω καποτε. Τωρα που το λες θα το ξαναδοκιμασω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο Βίκυ και αρκετά εντυπωσιακό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πω πω σχόλια!!!

    σας ευχαριστω πολυ!!!

    . .
    υ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο βιβλίο ευχών! Μόλις βρήκα το μπλογκ σου, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. polu kali douleia bravo..tha mporousa na mathw timi gia to sygkekrimeno ?? xaraeconomou@yahoo.gr.
    eyxaristw !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή