". βιβλίο ευχών με θεμα τον πειρατη!! Ειναι μια βαφτιση που θα γινει λιγο μετα το Πάσχα... ΄Μετα απο πολλα πολλα χρονια μια μαμα ξαναεγινε μαμα! Θελει να δωσει στο μικρό της αυτα που δεν μπορουσε να δωσει στα μεγαλα της παιδια! Θελει η βαφτιση να εχει τα παντα!!! Και πως θα μπορούσε να λειπει ενα βιβλίο ευχών?? Να γεμισει με τις καλυτερες ευχες όλων!! Στο εξωφυλλο μια φωτογραφια του μωρου σαν πειρατικο θυσαυρος!! Και μεσα πολλά πολλά μικρά πειρατάκια!!! "Δείτε περισσότερες φωτογραφιες
Πανέμορφο!!! Να ζήσει ο μικρός
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Βίκυ, έγραψες πάλι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕξαίσια δουλεία με πολύ μεράκι!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισε έτσι..