Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Βιβλίο Γενεθλιων...



















Κι όμως... Το βιβλίο αυτό μου το ζητησε μια γιαγια για το εγγονι της!! Υπαρχουν και γιαγιαδες που ξεφυγαν απο τα τρενακια!! Ειναι ενα βιβλίο γι τα 3α γενεθλια του Χρηστου κα ελπίζω να γεμισει με πανεμορφες φωτογραφιες!!! ...και του χρονου!!!

3 σχόλια: