άλλη μια γοργονίτσα για αυτο το βιβλίο ευχων... Μια βαφτιση με την Αριελ αυτη τη φορά... Στη μαμά άρεσε πολυ το βιβλίο http://www.vickycreating.blogspot.gr/2011/06/blog-post_12.html
και μου ζητησε ενα παρομοιο αλλα με την Αριελ και σε ροζ. Νομιζω οτι καλό βγηκε! Της αρεσε και της ίδιας... Να σας ζησει η μικρή σας γοργονιτσα!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου