Όταν οι μαμάδες μου ζητάνε βιβλίο ευχών «ίδιο» με ένα άλλο, με στεναχωρούν! Ένα βιβλίο ΠΟΤΕ δεν είναι ίδιο ακριβώς με ένα άλλο! Καταρχήν μπορεί να μην εχω τα ίδια υλικά. Μπορεί να εχει περάσει καιρός και να εχει καταργηθεί κατι. Η μπορεί να έχει αλλαξει η διαθεση μου… Δυστυχώς (ή ευτυχώς…) η καλλιτεχνική μου διάθεση αλλάζει ανάλογα με την συναισθηματική μου. Το βιβλίο αυτό μου ζητήθηκε να μοιάζει με το http://vickycreating.blogspot.gr/2011/06/blog-post_12.html . Αλλά να έχει πολλά πολλά ψαράκια…. Νομίζω ότι το εξωφυλλο είναι από τα πιο ωραια που εχω φτιαξει….
Να σας ζησει ο μικρός Θοδωρής και τις καλυτερες ευχές μου!!!!
Απίθανο, Πολύ θαλασσινό, πολύ καλοκαιρινό!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρα πολυ ομορφο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή