
το σπίτι μας έχει γεμίσει με χαρτόνια σε κίτρινο, μπλε και κόκκινο.... Και μήλα!! πολλά μήλα!!
η Χιονάτη μας ετοιμάζεται....
Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται στην αρχική μας σελίδα.
Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται μετά το "Διαβάστε περισσότερα".
Καλημέρα, για να δούμε τι θα δούμε! Καλό Σ/Κ!
ΑπάντησηΔιαγραφή