Πολύ όμορφο το βιβλίο ευχών! Σαν να βγήκε από παραμύθι! Μπράβο σου!
αλήθεια?? ευχαριστω πολυ ! Ο φωτισμός ηταν τόσο χάλια που νομιζα οτι δεν θα αρεσει σε κανεναν!!
Πολύ όμορφο το βιβλίο ευχών! Σαν να βγήκε από παραμύθι! Μπράβο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήαλήθεια?? ευχαριστω πολυ ! Ο φωτισμός ηταν τόσο χάλια που νομιζα οτι δεν θα αρεσει σε κανεναν!!
Διαγραφή