Η μαμά Αννα μου εχει στειλει mail καιρο τωρα... Ανησυχουσε για να μην ξεχασει τιποτα!! Ηρθε βεβαια πολυ διαβασμενη... Ηθελε λευκο βιβλιο με ροζ φιογκο. Ηθελε κατι όχι φορτωμενο, ηθελε κατι ροζ.. Της εντυσα το εξωφυλο με λευκη γαζα και εφτιαξα τον φιογκο με δαντέλα και κορδελα.. Το βιβλιο της αρεσε πολυ και στους καλεσμενους της! Χαιρομαι πολυ!! Να χαιρεστε την συνονοματη μου και καθε ευτυχια στην οικογενεια σας...
Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011
Βιβλίο ευχών βαφτισης πεταλούδα
Η μαμά Αννα μου εχει στειλει mail καιρο τωρα... Ανησυχουσε για να μην ξεχασει τιποτα!! Ηρθε βεβαια πολυ διαβασμενη... Ηθελε λευκο βιβλιο με ροζ φιογκο. Ηθελε κατι όχι φορτωμενο, ηθελε κατι ροζ.. Της εντυσα το εξωφυλο με λευκη γαζα και εφτιαξα τον φιογκο με δαντέλα και κορδελα.. Το βιβλιο της αρεσε πολυ και στους καλεσμενους της! Χαιρομαι πολυ!! Να χαιρεστε την συνονοματη μου και καθε ευτυχια στην οικογενεια σας...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Φοβερό!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχο!!!! Σίγουρα θα εντυπωσίασε!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή