άλλος ενας πριγκιπας στην παρεα μας! Αυτος ειναι πριγκιπας Κορωπίου όμως!! Και πάλι λοιπόν σε σιελ με ασημενια κορωνα. Τα γραμματα αυτη τη φορά ειναι sfragidomania. Προσεξτε και το μωρό πριγκιπας στη 1η σελιδα... Πολυ μου αρεσε!!
Η μαμα Σταυρουλα μου ζητησε λιγοτερες σελιδες: 8 .. Αλλα τελικα γεμισαν όλες και παντου!!!! :)
Σταυρουλα και Γιαννη να σας ζησει ο πριγκιπας σας!!!!
Είναι πολύ όμορφο,Βίκυ!
ΑπάντησηΔιαγραφή