άλλο ενα κοριτσακι που αγαπά την Τινκερμπελ!! Οι μαμαδες που ξαναγυριζουν σε εμενα μου δινουν μεγαλη χαρα!! Η μαμα Νατασσα βαφτισε περισυ την Δεσποινα http://vickycreating.blogspot.com/2010/08/2.html και φετος ... τη Στέλλα!!!! Ενα μικρό αστερι η Στέλλα!! Η βαφτιση θε ειναι με την νεραιδουλα της χωρας του ποτε σε τονους του λαχανι και του φουξ!! Βιβλιο ευχων Τινκερμπελ με πανεμορφα φτερά στο εξωφυλο! Να σας ζησει και με το καλό!!!!
Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011
Βιβλίο Ευχών Τινγκερμπέλ - Tinkerbell
άλλο ενα κοριτσακι που αγαπά την Τινκερμπελ!! Οι μαμαδες που ξαναγυριζουν σε εμενα μου δινουν μεγαλη χαρα!! Η μαμα Νατασσα βαφτισε περισυ την Δεσποινα http://vickycreating.blogspot.com/2010/08/2.html και φετος ... τη Στέλλα!!!! Ενα μικρό αστερι η Στέλλα!! Η βαφτιση θε ειναι με την νεραιδουλα της χωρας του ποτε σε τονους του λαχανι και του φουξ!! Βιβλιο ευχων Τινκερμπελ με πανεμορφα φτερά στο εξωφυλο! Να σας ζησει και με το καλό!!!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου