αυτο το βιβλίο το ειχα φτιαξει το καλοκαιρι και ήταν τοσο διαφορετικο!!! Μια μαμα που περισυ της ειχα φτιαξει το βιβλιο με τον βατραχο, μου ζητησε ενα βιβλίο με θέμα βάφτισης την μπαμπούσκα!!! Οταν μου το ειπε πανικοβλθηκα!!! Που θα εβρησκα χαρτιά? Τι θα εβαζα για διακοσμητικα? Δυστυχως δεν βρηκα πολλα πραγματα στο εμποριο, ετσι το internet με βοηθησε πολυ! Το εξωφυλο ειναι φτιαγμενο φυσικα όλο στο χέρι απο τσοχα. Και το εφτιαξα και 2 φορες. Την πρωτη φορα, την ωρα που το τελειωσα ,αντι να βαλω κόλλα στο πισω μερος για να το κολλησω, την εβαλα μπροστα.... (ηταν και αργά....) Λοιπόν ... να σας ζησει η μικρη σας μπαμπουσκα Μαριανα!!
Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011
Βιβλίο Ευχών Βάφτισης Μπαμπούσκα
αυτο το βιβλίο το ειχα φτιαξει το καλοκαιρι και ήταν τοσο διαφορετικο!!! Μια μαμα που περισυ της ειχα φτιαξει το βιβλιο με τον βατραχο, μου ζητησε ενα βιβλίο με θέμα βάφτισης την μπαμπούσκα!!! Οταν μου το ειπε πανικοβλθηκα!!! Που θα εβρησκα χαρτιά? Τι θα εβαζα για διακοσμητικα? Δυστυχως δεν βρηκα πολλα πραγματα στο εμποριο, ετσι το internet με βοηθησε πολυ! Το εξωφυλο ειναι φτιαγμενο φυσικα όλο στο χέρι απο τσοχα. Και το εφτιαξα και 2 φορες. Την πρωτη φορα, την ωρα που το τελειωσα ,αντι να βαλω κόλλα στο πισω μερος για να το κολλησω, την εβαλα μπροστα.... (ηταν και αργά....) Λοιπόν ... να σας ζησει η μικρη σας μπαμπουσκα Μαριανα!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου