Οι γονείς ενος γλυκυτατου μωρού περισυ το καλοκαιρι μας ειχαν καλεσει σε μια παραδοσιακη βαφτιση σε ενα ορεινο χωριό της Νεμέας.. Δεν ειχαν φωτογράφο και αποφασισα να τους φτιαξω ενα μικρό αλμπουμ με τις φωτογραφιες... Πέρασε ένας χρόνος... αλλα τι να κανω.... Η κάθε σελίδα εχει ενα κολαζ φωτογραφιων δουλεμενη στο photoshop , για να χωρεσουν περισσοτερες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου