Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012
σύνθεση - κορνιζάκι
αυτή τη φορά δεν εχω να σας δείξω βιβλίο ευχών... Εχω να σας δείξω τις συνθεσεις σε καδρακι που εφτιαξα για τις δασκαλες της κορης μου στον παιδικο σταθμό. Η κα Ιωσηφίνα και η κα Χρυσάνθη ηταν ότι καλυτερο θα μπορουσε να μας τυχει. Με όρεξη και υπομονη! ΟΙ γνωσεις που δωσαν στη Μαριέλα ηταν το κατι άλλο. Μου εκανε πολυ εντυπωση για ενα παιδακι 3-4 χρονων...
Πεταλόυδες για τη μία και κλουβάκι για την άλλη! Χάρηκα γιατι τους αρεσαν πολυ! Το ξέρω οτι του χρόνου δεν θα ειναι οι δασκαλες της Μαριελας, (αν παρουν και τη Μαριελα δλδ...) αλλα θα τις θυμμαστε πάντα με χαρα!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου