Aυτό ηταν το δωρο μου στη βαφτιση του Κωνσταντινου.... Η βαφτιση εγινε στην Αρτεμιδα και οι γονεις ειναι φιλοι απο την γειτονια του αντρα μου. Τελειως συμπτωματικα ο νονος ηταν συμμαθητης απο το σχολείο.. ¨΄Ολο το σκηνικο ηταν αγοριστικο μπεμπε! Και το βιβλίο λοιπον αγοριστικο μπεμπε...
δειτε και ενα παρομοιο που ειχα φτιαξει στο παρελθόν....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου