Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013
Βιβλίο εγκυμοσύνης -76-
θυμαστε μια μαμά που ηθελε ενα βιβλίο να "αρχειοθετει" τους υπερηχους?? http://vickycreating.blogspot.gr/2011/06/blog-post.html" ε λοιπόν ...ξαναχτυπησε!! Περιμένει το δευτερο παιδάκι της και ήθελε ένα ιδιο βιβλίο για το δευτερο μωράκι! Κι επειδη το ιδιο είναι δυσκολο εδω μέσα.. Της εφτιαξα ένα αντιστοιχο βιβλίο. Βατραχάκι το πρωτο... Καμηλοπαρδαλη το δευτερο...
με το καλό λοιπόν...
και ήδη σκεφτομαι ...το τρίτο!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου