άλλη μια καλή μου πατριώτισσα ζήτησε τη βοηθεια μου!! Για ένα μικρό πριγκιπόπουλο (και καθόλου βατραχάκι...) που βαφτιστηκε πριν λίγο καιρό και η μαμα είχε όλη τη βαφτιση με θέμα Πριγκιπας βάτραχος!! Το άλμπουμ και πάλι απο τη Σφραγιδομάνια! Η μαμά στη βάφτιση ήταν κούκλα!! Ο πριγκιπας ...πριγκιπικός!! Να σας Ζήσει Γεωργία και με το καλό το άλλο ...βατραχάκι!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου