Ενα ομορφούλικο , αγαπημένο μωράκι θα πάρει το ονομα του φέτος και είπε να πάει κολυμπώντας....
Ψαράκι λοιπόν για τον μικρό Θανούλη... Το βιβλίο είναι μεγάλο, με κρίκους. Η μαμα μου ειχε ζητήσει γαλάζιο και σπαγγί. Αλλά δεν ηταν ευκολο να βρουμε πολλά σε ακριβώς σπαγγί. Γιαυτο και πήγαμε σε μια πιό "αμμουδερή " απόχρωση , που θα κάνει και αντίθεση....
Πήρα πολλά ωραία κοπλημέντα για αυτά τα βιβλία και είμαι πολύ χαρούμενη!!
Να ζήσει ο μικρός Θανούλης!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου