Πολύ αγαπημένο βιβλίο!!! Μου ζητησαν ενα βιβλίο για πουλάκι. Και ζήτησα να μη το βάλω σε κλουβί το καημένο... Αλλα σε σπιτάκι! Τα χρώματα που ζητηθηκαν είναι λαδί και σάπιου μήλου. Πρέπει να είναι πολυ της μόδας το σάπιο μηλο φέτος... Η μικρούλα Αλκηστη σαν μικρό πουλάκι θα πετάξει προς την εκκλησία και απο εκει με το καινουριο της ονοματάκι θα πετάξει να ξεκινησει τη ζωή της!! Να σας ζήσει!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή