ένας πολύ ωραίος συνδιασμός για αυτό το ευχολόγιο. Το λαδί με το Φούξια δένουν πολύ όμορφα. Ένα απλό, οικονομικό, βιδωτό άλμπουμ για αυτόν τον γάμο. Με ανακυκλωμένες σελίδες και μικρά μικρά μονογράμματα! Και ειπαμε.... με το καλό στους απογόνους κάτι σούπερ εντυπωσιακό!!! Να ζήσετε!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου