vickycreating ..using hands and mind!
Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015
ρομαντικο Μ , βιβλίο ευχών βάπτισης -113-
Μια πολύ ομορφη κατασκευη για καδράκι, έγινε το εξωφυλλο μας σε αυτή τη βαπτιση. Η μαμά δεν ηθελε κάτι συγκεκριμένο. Μόνο το φλοραλ και το πουά. Ετσι κι εγώ, ενωσα δύο ιδέες και έφτιαξα μία! Δεν θα ηταν ωραιο και για σήμα super ηρωα???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου