Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2011

Βιβλίο ευχών γάμου λιλά, λεμονί, λαχανι (43)












Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται μετά το "Διαβάστε περισσότερα"।


όταν η Κατερίνα μου είπε χρώματα του γάμου, νομιζα οτι μου εκανε πλάκα!! Λιλά, λέμονί και πράσινο , όλα στον ιδιο γάμο!!! Και όχι σε οποιονδηποτε γάμο, αλλα στο γάμο της Κατερινας!! Αυτη την δεντέλα την ειχα κρυμμένη για εξαιρετικές περιπτωσεις! Τα γραμματα ειναι απο αλουμίνιο και αναγλυφα!! Αυτό το βιβλίο το δέσιμο το έκανα λίγο διαφορετικό.. Ηθελα να το κανω με ιαπωνικη βιβλιοδεσία για να γίνει με όλα τα χρωματα, αλλα ηθελα να ειναι και πιο σοβαρό όταν το εβλεπες εξωτερικα. Ετσι εκανα ιαπωνικη βιβλιοδεσία αλλά σκεπαστό! Με δυσκολεψε πολυ το δεσιμο αλλα τελικα μου αρεσε πολυ...

Επειδη πηγα κι εγω στο γάμο αυτό , εχω να ομολογησω οτι τελικα, η πανδαισια χρωμάτων έδενε πολυ ωραια! Και η Κατερινα ηταν πολυ ομορφη στο δαντελένιο της νυφικό! Και για να μην ξεχασω και τον γαμπρο... πολυ κλασσάτος!!
Κατερινα (που εχεις και γενεθλια σημερα!!) και Γιωργο, ελπίζω να ειναι ωραια εκει στη Μαλτα... (όχι που δεν θα'ναι...) και να ζησετε αγαπημενοι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου