vickycreating ..using hands and mind!
Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011
Βιβλίο Εντυπώσεων Παιδικού Σταθμου
Και πάλι ενα γρήγορο Βιβλίο αλλα για παιδικό σταθμό αυτη τη φορά...
Ενα βιβλίο εντυπώσεων για να γραψουν οι γονείς στην καλοκαιρινη γιορτούλα τους! Ηταν κάτι βιαστικό... Ελπίζω να μην απογοητευσε...
1 σχόλιο:
Βάσια
22 Ιουλίου 2011 στις 3:49 π.μ.
Ειναι υπεροχο!
Και σαν ιδεα .... και σαν εκτελεση!
Μπράβο σου!
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ειναι υπεροχο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σαν ιδεα .... και σαν εκτελεση!
Μπράβο σου!