.
τρεις καλές φιλές μου εδωσε ο Θεούλης... Την Αγγελική , τη Βιβή ( ) και τη Ρένα!! Η Ρένα, το στερνοπούλι όσον αφορά το γάμο, είπε να το παρει το παλικάρι κα εγω είπα να το φτιάξω το βιβλίο....
Ντυμένο με μεταξωτό ταυτά, βιδωτό, με λαδί διακοσμιση και εναν λαδί φιόγκο!!! Τα ονοματά τους κομμένα απο sfragidomania.gr . Εκάνα και μια προσπαθεια για μια κατασκευη απο μακετοχαρτο με τα μονογραμματά τους! Καλό ηταν!!!! Ελπίζω να σας αρεσει όσο (είπε τουλαχιστον ) οτι αρεσε και σε εκεινη!!! Να ζησετε Ρένα!!!! ...άντε... και Νίκο!!!!
Πολύ σικ!!! Μου αρέσει πάρα πολύ! Μπράβο Βίκυ! Πολλές ευχές στο ζευγάρι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή